CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 6, 2009

hahaha.....akhirnya kebenaran menampakkan segalanya....

hari nie aku ader buka facebook sambil
mencari sesorg yg tergolong dlm golongan
org2 yang telah menjatuhkan aku.....
aku rasa geli hati bila tau dirinya
tidak lagi bekerja di situ....

dan jgk aku tau ramai pasti tertanya2
knp dia berhenti....tapi ku rasa jawapan
dia adalah dah xsanggup jadi pengampu...
hahahahahaha....

kini dirinya menjilat ludahnya sendiri...
bayangkan dl aku dituduh dan difitnah....

tapi Allah S.W.T maha adil dan maha mengetahui
bahawa aku insan teraniaya diatas kelembutan
dan penipuan seorang manusia.....

p/s: janganla mudah mempercayai orang yang lembut
dan pandai menyusun kata2....
kerana itulah manusia pemusnah....
depan mcm malaikat belakang mcm hantu.....


hahahahhhahahaha:))

4 comments:

Anonymous said...

sabar membuahkan hasil..padan muka kat jantan tu...dah bertemu buku dengan ruas...

Anonymous said...

sabar akan menampakkan kebenaran...padan muka jantan tu..

Anonymous said...

alang2 menyeluk pekasam biar smpi ke pangkal lengan,,,

sudah2la tue,,,jgnla setiap masa menyingkap buruk org,,,biala yang sudah tu sudahla,,,jadikan pengajaran hidop,,,jadikanla hati sesuci peribadi,,,biala luaran nampak baik hati pon same mcm luaran,,ok,,,make it balance,,,jgn luaran nmpk baik,,,tp hati nauzubillah xtekate haaa,,,

byk2 muhasabah diri,,,

Anonymous said...

hahahaha....aku pelikla ngn peminat blog aku nie...
nama pun blog...terpulang pada aku nak buat luahan...
lagipun ini hak milik aku...bukan milik sesapa...So, kepada yang tidak berkenaan sila berundur.....