CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 24, 2009

KESYUKURAN.....

Aku bersyukur pada mu Ya Allah,
kerana doaku kau makbulkan...
aku sungguh gembira melihat
insan yang walau melakukan
silap padaku telah kembali
ke pangkal jalan...

Walaupun aku hanya mampu melihat
tapi hatiku serta doaku tidak
pernah aku lupa...

Aku tidak tahu apa yang terjadi
padanya tetapi bagiku keputusan
dia adalah amat aku setuju...
kerana dia sudah insaf diatas kesalahan
dia yang lepas....

Aku tidakla sekejam sangat untuk
menghukum seorang insan yang
telah mengajar aku erti kehidupan...
Aku hormati dirinya walau dia pernah sakiti
aku dahulu...

Ya Allah, kau berkatilah doanya
kerana dia adalah seorang insan yang memerlukan
hidayah serta petunjuk darimu.....

~~~amin.......~~~~

0 comments: