CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 23, 2009

salam buat semua yang suka baca blog saya.....

ASSALAMUALAIKUM.......

Disini saya nak jelaskan pada anda semua
tentang blog saya pada 6 NOV 2009...
yang bertitle
"hahahahah...kebenaran menampakkan segalanya...."


jika anda seorang yang terpelajar dan memahami bahasa saya ini..
rasanya anda semua tidak terasa
dengan kata - kata saya kerana saya
langsung tidak menyentuh hal
peribadi anda mahu pun kerja anda....

Orang yang saya maksudkan adalah seorang "LELAKI"....
bukannya seorang perempuan...dan juga untuk pengetahuan semua....
blog ini adalah hak milik saya dan hanya orang yang
bisa baca blog ini adalah kawan-kawan saya serta abang saya....

jadi kepada yang tiada di LINK saya, saya berharap anda
janganla terasa hati mahu pun fikir bukan -bukan....
kerana saya hanya berkata kepada "LELAKI" yang
menjatuhkan saya...
bukannya seorang perempuan yang saya tidak kenali.....


untuk makluman anda semua....

saya pun tak suka jaga tepi kain orang yang
tidak ada kena mengena dalam hidup saya...
tetapi "LELAKI" ini memang ada
kena mengena dalam hidup saya....

jadi kepada pihak syarikat yang membaca blog ini
saya harap anda hentikan menghantar email
kepada saya kerana saya juga boleh mengambil
tindakan di atas tuduhan yang tidak berasas....

saya ingin beritahu lagi
sekali ini blog milik saya...
yang hanya berkenaan
sahaja akan tahu keadaan saya
dan hanya
yang berada di LINK saya bukan sebaliknya....

jadi kepada yang membaca blog ini diharap hentikan..
kerana nama anda tiada disini...
dan anda pun tahu maksud jangan jaga tepi kain orang.....

untuk yang berpendidikan tinggi....
Salam hormat saya berikan.... tolong selidik dari menuduh....

bukankah sekarang dah memalukan....

dan sepekara lagi
saya tidak pernah
memberitahu kepada yang
berkenaan yang saya sudah
mengandung....
so, kepada yang berkenaan
jangan lagi sesekali
buka blog ini...
saya tidak
kenal anda....


WASSALAM.....

0 comments: